Продавець Razminka.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
543 відгуків
📞+380 (67) 567-63-68 (Viber, Telegram) 🕑 Пн-Пт 10:00-18:00 
+380 (67) 567-63-68
Razminka.com.ua | оптово-роздрібний інтернет магазин
Кошик

Доставка і оплата

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на рахунок
  • Оплата на розрахунковий рахунок ФОП (IBAN)
  • Оплата на картку ПриватБанк
  • Оплата на картку Монобанк
  • ❌Накладеного платежу немає❌ Тільки повна оплата замовлення!

Доставка по Україні здійснюється перевізником НОВА ПОШТА.

  • Збірка та відправка сплачених замовлень здійснюється протягом 2-х робочих днів (з понеділка по п'ятницю).
  • Доставка ПЛАТНА за рахунок одержувача за діючими тарифами Нової пошти. Вартість доставки не входить у вартість замовлення!

Наш інтернет-магазин не несе відповідальності за ціни перевізників. Більш детальну інформацію про вартість доставки ви можете дізнатися на сайті самого перевізника.

  • Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням Нова пошта із зазначенням номера накладної.
  • Термін зберігання посилки на складі Нової пошти 5 днів, після посилка повертається до нас! Якщо посилка не була забрана до автоматичного повернення, передоплата повертається за вирахуванням вартості доставки посилки в обидві сторони. 

Для продовження терміну зберігання посилки, звертайтеся, будь ласка, в наш інтернет-магазин або на гарячу лінію Нової пошти.

💳 Способи оплати.

Відправлення здійснюється тільки після повної передоплати.

Оплата може бути здійснена на карту ПриватБанк, Монобанк або на розрахунковий рахунок ФОП.

Реквізити для оплати вам повідомить менеджер інтернет-магазину через смс або viber після обробки замовлення.

📦 Отримання товару у відділенні транспортної компанії.

Ми завжди перевіряємо товар перед відправленням і страхуємо його на повну вартість! 

Просимо Вас уважно перевіряти посилки при отриманні на предмет комплектації замовлення і цілісності упаковки.

Ми не гарантуємо вирішення спорів на користь покупця, якщо цілісність і комплектність товару не було перевірено в присутності працівника компанії-перевізника та про це не було складено відповідний акт.

У разі порушення цілісності упаковки або її деформації складіть акт-претензію в транспортній компанії, відмовтеся від отримання і повідомте нам про проблему якомога швидше зручним для вас способом!

Після забору посилки з пошти, претензії щодо цілісності, зовнішнього вигляду і комплектації замовлення, інтернет-магазином не приймаються!